Logo
(Po-Pá, 9-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Racing
  4. Poznej naše jezdce - otázky
15.03.2022
Racing

Poznej naše jezdce - otázky

Sezóna 2022 se blíží a i letos pojedeme třetí sezónu seriálu Rival Trophy

Není tajmenstvím že letos jedou bratři Martin s Michalem a přidává se šedá myška teamu i David Řípa. Pár otázek zodpověděli níže a bude-li Vás něco dalšího zajímat, je možné dát podnět pro případné příště :) 

 

  • Proč jsi začal jezdit na pitbike motárdu?

MartinJeždění na okruhu s pitem mě začalo hodně bavit, více než na své Z1000 v běžném provozu. Jezdím především pro zábavu a zdokonalit se jezdecky. Od začátku jsem novému seriálu Rival Trophy fandil ale neměl pocit že pro mě bude závodění. Zlomilo mě až když Michal se o tom dozvěděl a chtěl to jít jezdit se mnou. Pořídili jsme pity a začal ten cirkus, který nám přinesl i nové kamarády v depu.

Michal - Přišel s tím Martin, že je možnost se svést v Kutné Hoře (Motokárová hala), do té chvíle jsem neměl ani představu jak se bude Pitbike na slickách chovat. Každopádně mě prvotní ježdění tak zaujalo, že nešlo odolat celé první závodní sezóně.

David - Jeden z hlavních startérů byla velká nuda během lockdownů. Hledal jsem a psal si seznam všeho, co budu chtít zkusit, jakmile to zase půjde. Na YouTube jsem viděl videa z Kizova Držkorytí a to se mi fakt moc líbílo, protože už jsem se dřív díval na záznamy z mistráků v UK nebo Itálii. Zavolal jsem do Dalfosu, že bych si chtěl zkusit pitbike motard, jestli není k dispozici nějaká testovačka. Kluci mi hned nabídli, že za nima můžu přijet, až pojedou trénovat na cvičák autoškoly. No a pak už to šlo ráz na ráz, během prvních minut v sedle pitbiku jsem věděl, že jsem v pasti a tohle mě bude opravdu hodně bavit. Týden na to jsem si  poprvé v životě vyzkoušel i okruh v Mýtě. To tomu dalo další rozměr, co mě naprosto uchvátil. A logický krok vpřed  byl vyzkoušet si závody. Ty jsem jel poprvé díky Dalfos racing v rámci Rival Trophy v Třinci. Splnil jsem si sen. 

  • Na čem jedeš sezónu 2022 a proč?

Martin Pokračuji na 99% na Stompu Z3-160SMR, který od první sezóny ladíme a sedí mi nejvíce. Zkusil jsem více modelů pitbike, zůstávám u svého věrného oře a dopřál jsem mu letos pár vylepšení (přední vidlice, výfuk). Víc asi nemá smysl ladit, protože nejslabší článek je ten mezi řidítky a sedlem :D

Michal - Původně jsem jezdil na Pitbike PBS Thunder 160, který pro začátek byl ucházející a byli tam určité věci, které mi nevyhovovali. Proto jsem se rozhodl pořídit ,,možná““ to nejlepší BucciMoto F20 SM 160. Uvidíme jaké z ní budu mít pocity na okruhu, každopádně věřím že mi pomůže v dosahování lepších časů.

David - Tuhle sezonu pojedu stejně jako vloni na Stompu Z3 160. Je to první pit, který jsem měl možnost vyzkoušet a od začátku mi sedí. Na tento rok už bude mít poměrně dost úprav, ale rezervy jsou jen v jezdci. Stroj má limity daleko dál :D

  • Proč máš číslo David 16, Michal 37, Martin 44 ?

Martin Číslo 44 je mé oblíbené a používám již z doby kdy jsem hrával florbal Kutnou Horu B a náš turnajový team Poetae. Od mala mám rád číslo čtyři ale 44 vypadá líp.

Michal Chtěl jsem 73 ale to už někdo měl… :D Sedmičku jsem měl vždy nejraději a druhé v pořadí byla trojka. Bohužel jsem toto pravidlo musel otočit. :D

David - Mýmu synovi Šimonkovi ho v porodnici hned po narození napsali na hrudník. Pro mě rozhodně to nejvíc šťastné číslo. Ale máme na cestě dalšího miničlověka, takže mě čeká změna, abych je měl v tom čísle oba. Třeba se ale druhý potomek narodí 16. a nebude to třeba :D

  • Jezdil jsi někdy předtím na okruhu před pitbike?

Martin Na okruhu jsem nikdy nejezdil, první jízda byla s pitem na jaře 2020 ve Vysokém Mýtě a hned jsem poznal že tohle mě bude bavit.

Michal - Zkušenost nebyla žádná, spíše jsem okruhy opovrhoval. Nakonec jsem v tom našel takové zalíbení, že mě pro změnu běžná silnice vůbec netáhne. Celkově ježdění Pitbike na okruhu restartovalo moje dlouholeté neježdění v jedné stopě.

DavidNe, nikdy dřív jsem na okruhu nebyl. Vždycky jsem si to přál vyzkoušet, ale nikdy jsem se na velké motorce neodhodlal.

 
  • Jezdil jsi dříve i jiné závody?

Martin - Na okruzích jsem nikdy nejezdil. Jednou jsem jel na Bandit 600 Kolínský sprint a získal pohárek za 2-3.místo za nejvyrovnanější časy jízd s rozdílem 0,003s. Byly choutky zkusit si závod pitbike nebo velkou cross v terénu, ale v terénu jsem ještě marnější než na asfaltu. Ještě by mi někdo skočil na záda.

Michal - Jo za mladých let na fichtlu drag race, proti kamarádům… :D

David - Na motocyklu jsem jel před tím závod jen jednou. V roce 2012 jsem jel stíhací jízdu v klopeném cyklistickém oválu v Plzni. To byla taková obdoba Boardtrack racingu, který se jezdil především před válkou v Americe. Závod byl jen pro předválečné stroje, úplně jiné ježdění. Sice to byl závod, ale spíš exhibiční. Bohužel to byl poslední ročník, nepokračovalo se kvůli špatnému stavu tratě, která byla z betonových panelu. Pořadatel už nechtěl jezdce vystavovat takovému nebezpečí. na jednu stranu velká škoda, chtěl bych to ještě zažít. 

  • Řízek nebo guláš?

Martin - Obojí, ideálně řízek k obědu a guláš k večeři.

Michal - Řízek k obědu, guláš k večeři. :D

David - Ideálně řízek jako příloha ke guláši. 

  • Tvůj největší rival na dráze?

Martin - Jednoznačně brácha Michal. V trénincích si pomáhat, hecujeme se zrychlit a potom to mít složitější na předjetí. Bratrské popichování k nám patří od mala.

Michal - Každopádně tým a někdo s oranžovou-černou cross helmou… :D Uvidíme co přinese letošní nové rozřazení.

David Každý, kdo jede přede mnou nebo těsně za mnou :D Ale samozřejmě mě nejvíc baví předhánět se a motivovat navzájem přímo v týmu.

 
  • Pojedeš i jiný šampionát v sezóně 2022 kromě Rival Trophy?

Martin Když bude čas, možná nějaký závod v Miniracing nebo Pitbike Mistrák. Ale ten hlavní závod sezóny bude v červenci do porodnice pro nového člena teamu.

Michal - Určitě ne, spíš jen nějaké tréninkové ježdění u jiných pořadatelů těchto akcí.

David - Určitě ne. V srpnu čekáme další přírůstek do rodiny, takže nepojedu ani kompletní sezonu Rival Trophy. Jeden nebo dva závody vynechám, ale určitě se chystám na víc volných jízd a možná jen výjimečně jeden závod u Motoriders. Uvidíme, co situace dovolí. 

  • Tvůj cíl pro letošní sezónu 2022

Martin - Jezdit časy min. z minulé sezóny by bylo super. Ale hlavní je pro mě každou jízdu dojet v pořádku do cíle. Především chci pomoci zrychlit Michalovi ale zároveň ho pojezdit :D

Michal - Na každém okruhu mít lepší čas než minulé roky.

David - Samozřejmě bych rád zrychloval a zlepšoval se. Mám za sebou jen jednu sezonu na pitu, takže prostor pro zlepšování je obrovský. Dal jsem si dost ambiciózní cíl a to na všech okruzích, kde jsem vloni jel, zkusit stáhnout jednu vteřinu. To bych byl hodně spokojený. Ale to hlavní je především dobře se bavit. 

 

dalfos racing team

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

EET - Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

dalfos racing banner

DALFOS RACING

Pitbike je naše hobby, nakupujte u profíků! Jsme jedni z největších prodejců pitbike s vlastním zázemím prodejny a dílny. Od roku 2010 pity jezdíme a prodáváme. Zajistíme náhradní díly a servis. Motorky máme pouze z oficiální distribuce ČR, žádný šedý dovoz bez záruky. Máme vlastní závodní team od 2020 na motárdový závody pitbike. Postavili jsme si vlastní mx trať pro testování pitbike.



Kde nás najdete

Naše sídlo je kousek od Kolína

Libenice 44, 280 02 Kolín


otviracka

Ve státní svátky zavřeno.
Možno platit kartou na prodejně.
Po předchozí domluvě, dle možností otevřeme i mimo otvírací dobu.
Kontakty
dalfosmoto@seznam.cz
(Po-Pá, 9-16 hod.)
Veškerý obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem č. 121/2000 Sb a jeho kopírování bude trestně stíháno.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz