Logo
(Po-Pá, 9-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Pitbike recenze
  4. První seznámení s MRM EXT 300R
01.11.2022
Pitbike recenze

První seznámení s MRM EXT 300R

Testujeme novinku MRM EXT 300R a máme jí i jako testovačku aktuálně skladem i pro zájemce. Po dohodě lze za poplatek se domluvit na testovací jízdě. Více k půjčení >>>

Vývoj jde neustále kupředu a to i v Číně. Kdo by před pár lety čekal, že budeme mít na trhu tolik strojů čínské výroby. Letos ale přichází na trh novinka již velká cross motorka od MRM EXT 300R, která pod jiným označeném jezdí už ve světě a to hlavně třeba v Rusku. Takže prověřená je vcelku dost a moc špatných referencí se nenajde, pokud od toho nečekáte vlastnosti motorky za 250tisíc.

První pohled na MRM

Motorka hned zaujme svým vzhledem, který se opravdu povedl a již budí respekt. Při bližším pohledu na sváry, už vypadají mnohem lépe. Osazení stavitelným podvozkem. Velká kola 21x18 jsou ideál hlavně pro enduro ježdění ale pojezdíte si i na trati. Nejde tvrdit, že se jedná o závodní motorku ale byla stvořena spíše pro hobby jezdce pro zábavu, kterým splní očekávání.

Usedáme za řidítka MRM

Po usednutí cítíte měkčí tlumiče, ale stačí si přitvrdit. My jsme tlumiče nechali tak jak vybalíte z krabice. Přirozený posez na větší motorce a ergonomicky dobře řešené páčky i řadička, samozřejmě to může být lepší ale za nás dobré. Elektrický startér je vítaná věc a ta motorka chytá pěkně za studena i za tepla. Trochu překvapující se je při startování nohou musíte zvednout stupačku aby jste prošlápli dolů startpáku :D To soudruzi trochu nedomysleli ale stejně bude každý startovat elektricky. Přední světlo v masce rosvítíte v poslední poloze spínací skřínky, takže i dojezdy za tmy nebudou po slepu.

Jízda

Spojka jde zlehka, řazení jako na klasických motorkách jednička dolů a máme tu 5-kvaltů. Už po rozjezdu je cítit, že motorka má sílu hned ve spodních otáčkách a jde pěkně do otáček. Na to že váha je 116kg není to při jízdě moc cítit, možná v pomalejších zatáčkách ale zase výjezdy bokem díky síle motoru ze zatáčky nejsou problém. Menší vibrace jsou cítit v celé motorce ale nic hrozného ale tlumiče překvapivě dopře kopírují terén a nerovnosti moc necítite. Na skocích by chtělo nastavení z výroby přitvrdit, ale na dorazy nešly. Přesto jsme měli v motorce jistotu. Výkon je zábavný a kdykoliv přidáte plyn máte sílu motoru. Nejede to jako dnešní ostrá mx motorka, ale umí zatáhnout. Přirovnáváme to k Suzuki RMZ 250 4T z roku 2005, kde byla reakce na plyn také plynulejší. 
Přední brzda by mohla brzdit víc, zadní dostačuje. 

Závěrem

Nás motorka velmi mile překvapila s celkovým zpracováním i jízdně. Pro hobby svezení je super a hlavně za tu cenu to je hoooodně muziky.

mrm 300

 

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

EET - Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

dalfos racing banner

DALFOS RACING

Pitbike je naše hobby, nakupujte u profíků! Jsme jedni z největších prodejců pitbike s vlastním zázemím prodejny a dílny. Od roku 2010 pity jezdíme a prodáváme. Zajistíme náhradní díly a servis. Motorky máme pouze z oficiální distribuce ČR, žádný šedý dovoz bez záruky. Máme vlastní závodní team od 2020 na motárdový závody pitbike. Postavili jsme si vlastní mx trať pro testování pitbike.



Kde nás najdete

Naše sídlo je kousek od Kolína

Libenice 44, 280 02 Kolín


otviracka

Ve státní svátky zavřeno.
Možno platit kartou na prodejně.
Po předchozí domluvě, dle možností otevřeme i mimo otvírací dobu.
Kontakty
dalfosmoto@seznam.cz
(Po-Pá, 9-16 hod.)
Veškerý obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem č. 121/2000 Sb a jeho kopírování bude trestně stíháno.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz