- Štítky blogu
- rival trophy
- dalfos racing
- stomp
- pitbike závody
- pitbike motard
- pbs
- dalfos racing team
- stomp racing
- pitbike
- racing
- pitbike racing
- motard pitbike
- závody pitbike
- recenze pitbike
- racing team
- ycf
- závody
- stomp pitbike
- pbs pitbike
- jaký pitbike
- kvalitní pitbike
- ycf pitbike
- servis pitbike
- dalfos pitbike
- pitbike recenze
- zkušenosti s pitbike
- bucci
- douda
- půjčovna pitbike
- vysoké mýto
- pitbike day
- cheb kartarena
- pitbike shop
- wpb
- pitbike na zakázku
- pbs motard
- motárd závody
- moto
- dětský pitbike
- cheb
- zavody pitbike
- stomp motard
- písek
- vyber pitbike
- zvýšení výkonu pitbike
- dětské motorky
- recenze stomp
- vyzkoušet pitbike
- ycf spolehlivost
Potřebujete poradit?

První seznámení s MRM EXT 300R
Testujeme novinku MRM EXT 300R a máme jí i jako testovačku aktuálně skladem i pro zájemce. Po dohodě lze za poplatek se domluvit na testovací jízdě. Více k půjčení >>>
Vývoj jde neustále kupředu a to i v Číně. Kdo by před pár lety čekal, že budeme mít na trhu tolik strojů čínské výroby. Letos ale přichází na trh novinka již velká cross motorka od MRM EXT 300R, která pod jiným označeném jezdí už ve světě a to hlavně třeba v Rusku. Takže prověřená je vcelku dost a moc špatných referencí se nenajde, pokud od toho nečekáte vlastnosti motorky za 250tisíc.
První pohled na MRM
Motorka hned zaujme svým vzhledem, který se opravdu povedl a již budí respekt. Při bližším pohledu na sváry, už vypadají mnohem lépe. Osazení stavitelným podvozkem. Velká kola 21x18 jsou ideál hlavně pro enduro ježdění ale pojezdíte si i na trati. Nejde tvrdit, že se jedná o závodní motorku ale byla stvořena spíše pro hobby jezdce pro zábavu, kterým splní očekávání.
Usedáme za řidítka MRM
Po usednutí cítíte měkčí tlumiče, ale stačí si přitvrdit. My jsme tlumiče nechali tak jak vybalíte z krabice. Přirozený posez na větší motorce a ergonomicky dobře řešené páčky i řadička, samozřejmě to může být lepší ale za nás dobré. Elektrický startér je vítaná věc a ta motorka chytá pěkně za studena i za tepla. Trochu překvapující se je při startování nohou musíte zvednout stupačku aby jste prošlápli dolů startpáku :D To soudruzi trochu nedomysleli ale stejně bude každý startovat elektricky. Přední světlo v masce rosvítíte v poslední poloze spínací skřínky, takže i dojezdy za tmy nebudou po slepu.
Jízda
Spojka jde zlehka, řazení jako na klasických motorkách jednička dolů a máme tu 5-kvaltů. Už po rozjezdu je cítit, že motorka má sílu hned ve spodních otáčkách a jde pěkně do otáček. Na to že váha je 116kg není to při jízdě moc cítit, možná v pomalejších zatáčkách ale zase výjezdy bokem díky síle motoru ze zatáčky nejsou problém. Menší vibrace jsou cítit v celé motorce ale nic hrozného ale tlumiče překvapivě dopře kopírují terén a nerovnosti moc necítite. Na skocích by chtělo nastavení z výroby přitvrdit, ale na dorazy nešly. Přesto jsme měli v motorce jistotu. Výkon je zábavný a kdykoliv přidáte plyn máte sílu motoru. Nejede to jako dnešní ostrá mx motorka, ale umí zatáhnout. Přirovnáváme to k Suzuki RMZ 250 4T z roku 2005, kde byla reakce na plyn také plynulejší.
Přední brzda by mohla brzdit víc to je asi jediné větší mínus, zadní dostačuje.
Závěrem
Nás motorka velmi mile překvapila s celkovým zpracováním i jízdně. Pro hobby svezení je super a hlavně za tu cenu to je hoooodně muziky.