- Štítky blogu
- rival trophy
- dalfos racing
- stomp
- pitbike závody
- pitbike motard
- pbs
- dalfos racing team
- stomp racing
- pitbike
- racing
- pitbike racing
- motard pitbike
- závody pitbike
- recenze pitbike
- racing team
- ycf
- závody
- stomp pitbike
- pbs pitbike
- jaký pitbike
- kvalitní pitbike
- ycf pitbike
- servis pitbike
- dalfos pitbike
- pitbike recenze
- zkušenosti s pitbike
- bucci
- douda
- půjčovna pitbike
- vysoké mýto
- pitbike day
- cheb kartarena
- pitbike shop
- wpb
- pitbike na zakázku
- pbs motard
- motárd závody
- moto
- dětský pitbike
- cheb
- zavody pitbike
- stomp motard
- písek
- vyber pitbike
- zvýšení výkonu pitbike
- dětské motorky
- recenze stomp
- vyzkoušet pitbike
- ycf spolehlivost
Potřebujete poradit?

Radši nový pit než vylítanou crossku
Tak jako asi každý, jsme to takto měli také a získali si sami zkušenosti. Samozřejmě kladné i negativní a tím se člověk neustále učí jak jinak než vlastní zkušeností.
Vždy při cenách kvalitnějších pitů jsme spíše pokukovali po starých crosskách a následně si je pořídili. Velké nadšení postupně střídalo častější řešení problémů, i přes ujišťování předchozích majitelů že je vše po GO udělané mělo být spíše slova že je vše dodělané skoro na totálku. Když ale pořídite nějakou vylítanou mx přes 10let starou a chcete jí dát opravdu celou do topu, připravte si desítky tisíc a to každý dělá nerad když kupoval stroj aby si zajezdil pro zábavu. Ano když ta mx motorka jede, je to úžasný jak to letí za plynem, tlumiče kopírují terén a díky větším kolům s vyšší světlou výškou než u pita nerovnosti nejsou žádný problém. Po zjištění že stará crosska je spíše kasička na peníze a dost nenasytná se začalo koukat po novějších, tam investic je méne a máte větší klid na duši.
S pity jsme si prošli také hodně zážitky, od těch levných modelů a bazarovky jsme též řešili nějaké neduhy stroje. U těch levných pitů se jim nedalo moc věřit, tlumiče nic moc, rám jen čekáte kdy praskne i při jízdě po polní cestě a po zkušenostech víte že to není moc jestli praskne ale kdy... :D
Postupně nás to posunulo k renomovaným značkám pitbike kde se klade větší důraz na kvalitu a funkčnost. Na první pohled hned jiné zpracování, ano stále je co zlepšovat ale i komponenty už bylo při jízdě znát že se lépe na kvalitnějším pitu jede a více si lze dovolit. Trochu se perete s velikostí ale zvyknout se dá a ta zábava s menším dravým strojem je super. Pro hobby svezení to je v pohodě, investice samozřejmě přijdou také jako u každého stroje ale neřešíte nic zásadního. Nelze ale srovnávat s kvalitou nové crossky v ceně přes 200tisíc. Řešíme jen zábavu s finanční stránkou pro hobby svezení. Přesto i v ČR se najde dostatek závodů pro pitbike v terénu i na asfaltu.
Není pitbike jako pitbike a to stejné máte i třeba s auty.
Také u Dacie nečekáte výbavu s vlastnostmi jako má BMW. Stejně to je s pitbike, nečekáte snad že bude fungovat levný pitbike jako YCF nebo snad italská Bucci.
Zaujalo-li Vás si pitbike vyzkoušet, máte u nás tu možnost se svést na našich testovačkách na zkušební trati. Jezdíme od roku 2010, stále sbíráme zkušenosti a rádi s výběrem pita od nás pomůžeme i Vám.