Logo
(Po-Pá, 9-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Pitbike recenze
  4. RECENZE WPB Race 190
14.05.2020
Pitbike recenze

RECENZE WPB Race 190

Novinka od Stompu s motorem ZS 190 přišla v srpnu 2019 a hned si získala velký zájem zákazníků. Musíme říci že i náš, měli jsme ve stáji upravenou WPB 140 ale po svezení na této 190 jsme zjistili že tu 140 musí nutně ve stáji nahradit a stalo se! 

wpb 190

Model je postaven ve stejném rámu jako ostatní modely WPB Race, v podstatě všechny motorky jsou stejné od WPB Race a liší se jen motorem. Takže k oblíbeným 140 a 155 se přidala tato bestie s motorem Zongshen 190ccm. Oproti ostatním má tento model elektrický startér, se kterým chytá opravdu pěkně a 5-ti rychlostní převodovku (1N2345). Motor má skutečně sílu a je dobře odstupňovaný aby jste si s ním užili jak na trati nebo i enduro ježdění s výjezdy. S podvozkem jsme byli spokojení už na 140 a tady funguje také dobře i přes vyšší váhu stroje, kvůli těžšímu motoru. Ale ten výkon 23koní s ní umí pěkně zamávat. Na tomto stroji by se neměli učit začátečníci a děti, protože výkon umí překvapit i zkušenější jezdce. 

motor zs90

Jdeme startovat, možnost máme již zmiňovaným el.startérem nebo nohou. I přes větší obsah moto nemá tak velkou kompresi jako má třeba motor Detroit 170 a tím i lépe startuje. Již po nastartování se z výfuku line hluboký dunivý zvuk ze kterého jde respekt. Sportovní hlava je znát jakmile začnete tahat za plyn a pitbike tahá stále za ruce. Není problém jet na čtyřku po zadním nebo zatáčky driftem. 
Kdo by srovnával tento stroj třeba s dirtbiky 250 typu Xmoto apod. Tak srovnávat ani nejde, tenhle pit oproti těm líným a těžkým dvěpade nejede a WPB proti tomu jede jak střela. To již ocenilo dost zákazníků a ti co měli doma Xmoto, po svezení na tomto modelu je vyměnili. Nižší váha a větší výkon je zárukou super zábavy a komu by ani ten výkon nestačil, je možné dát kit na 212ccm :D  

My jsme si jí oblíbili prostě a spoustu dalších zákazníků také. Koho omrzely už běžné pity, tenhle je prostě svým výkonem jinde a přesto ještě za slušnou cenu do 50tisíc. Pro někoho je to dost, ale ono to za ty peníze stojí. Počítat musíte s rychlejším opotřebením řetězu, kvůli většímu výkonu motoru je více namáhaný. 

 

Možné komplikace

Řetízek el.startéru - kus od kusu mohou prasknout, kvůli většímu opotřebení díky větší kompresi motoru. Lepší studený motor startovat nohou a za tepla už klidně s el.startérem. Přestane-li točit startér a motorka jde nastartovat. Nejspíše praskl řetízek a namotal se na kolečko startéru.


Variátor řazení - u prvních kusů se na některých projevil problém u variátoru řazení. Špatně nasazen ve výrobě nebo vyskočil při používání a tím vyskakoval neutrál i rychlosti. O problému se ví, řeší se samozřejmě v záruční opravě a je to vcelku jednoduchá oprava kdy stačí variátor zase nasadit na správné místo nebo nyní v servisu dáváme díl nový (vyrobený v ČR s lepším zpracováním). 
Vyřešeno - v nové várce se tento problém už neprojevil na žádné motorce

Modely vyrobené od 8/2020 mají řešen variátor jinak aby už nemohl vyskočit.
Problém se už u nových kusů neprojevil a fungují bez kompikací s řazením. 

varator KO  variator ok

 

Modely od 8/2020 vyřešeno ve výrobě viz foto

varitátor WPB 190 opraven

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

EET - Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

dalfos racing banner

DALFOS RACING

Pitbike je naše hobby, nakupujte u profíků! Jsme jedni z největších prodejců pitbike s vlastním zázemím prodejny a dílny. Od roku 2010 pity jezdíme a prodáváme. Zajistíme náhradní díly a servis. Motorky máme pouze z oficiální distribuce ČR, žádný šedý dovoz bez záruky. Máme vlastní závodní team od 2020 na motárdový závody pitbike. Postavili jsme si vlastní mx trať pro testování pitbike.



Kde nás najdete

Naše sídlo je kousek od Kolína

Libenice 44, 280 02 Kolín


otviracka

Ve státní svátky zavřeno.
Možno platit kartou na prodejně.
Po předchozí domluvě, dle možností otevřeme i mimo otvírací dobu.
Kontakty
dalfosmoto@seznam.cz
(Po-Pá, 9-16 hod.)
Veškerý obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem č. 121/2000 Sb a jeho kopírování bude trestně stíháno.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz