- Štítky blogu
- rival trophy
- dalfos racing
- stomp
- pitbike závody
- pitbike motard
- pbs
- pitbike
- dalfos racing team
- stomp racing
- racing
- recenze pitbike
- závody pitbike
- motard pitbike
- pitbike racing
- racing team
- závody
- ycf
- stomp pitbike
- pitbike recenze
- servis pitbike
- zkušenosti s pitbike
- douda
- dalfos pitbike
- pbs pitbike
- ycf pitbike
- bucci
- jaký pitbike
- kvalitní pitbike
- pitbike day
- vysoké mýto
- pitbike shop
- cheb kartarena
- wpb
- půjčovna pitbike
- dirtbike
- motárd závody
- dětský pitbike
- pbs motard
- stomp motard
- motard závody
- cheb
- moto
- zavody pitbike
- zvýšení výkonu pitbike
- dětské motorky
- recenze stomp
- matt pitbike team
- nový pitbike
- písek
Potřebujete poradit?

RECENZE WPB Race 190
Novinka od Stompu s motorem ZS 190 přišla v srpnu 2019 a hned si získala velký zájem zákazníků. Musíme říci že i náš, měli jsme ve stáji upravenou WPB 140 ale po svezení na této 190 jsme zjistili že tu 140 musí nutně ve stáji nahradit a stalo se!
Model je postaven ve stejném rámu jako ostatní modely WPB Race, v podstatě všechny motorky jsou stejné od WPB Race a liší se jen motorem. Takže k oblíbeným 140 a 155 se přidala tato bestie s motorem Zongshen 190ccm. Oproti ostatním má tento model elektrický startér, se kterým chytá opravdu pěkně a 5-ti rychlostní převodovku (1N2345). Motor má skutečně sílu a je dobře odstupňovaný aby jste si s ním užili jak na trati nebo i enduro ježdění s výjezdy. S podvozkem jsme byli spokojení už na 140 a tady funguje také dobře i přes vyšší váhu stroje, kvůli těžšímu motoru. Ale ten výkon 23koní s ní umí pěkně zamávat. Na tomto stroji by se neměli učit začátečníci a děti, protože výkon umí překvapit i zkušenější jezdce.
Jdeme startovat, možnost máme již zmiňovaným el.startérem nebo nohou. I přes větší obsah moto nemá tak velkou kompresi jako má třeba motor Detroit 170 a tím i lépe startuje. Již po nastartování se z výfuku line hluboký dunivý zvuk ze kterého jde respekt. Sportovní hlava je znát jakmile začnete tahat za plyn a pitbike tahá stále za ruce. Není problém jet na čtyřku po zadním nebo zatáčky driftem.
Kdo by srovnával tento stroj třeba s dirtbiky 250 typu Xmoto apod. Tak srovnávat ani nejde, tenhle pit oproti těm líným a těžkým dvěpade nejede a WPB proti tomu jede jak střela. To již ocenilo dost zákazníků a ti co měli doma Xmoto, po svezení na tomto modelu je vyměnili. Nižší váha a větší výkon je zárukou super zábavy a komu by ani ten výkon nestačil, je možné dát kit na 212ccm :D
My jsme si jí oblíbili prostě a spoustu dalších zákazníků také. Koho omrzely už běžné pity, tenhle je prostě svým výkonem jinde a přesto ještě za slušnou cenu do 50tisíc. Pro někoho je to dost, ale ono to za ty peníze stojí. Počítat musíte s rychlejším opotřebením řetězu, kvůli většímu výkonu motoru je více namáhaný.
Možné komplikace
Řetízek el.startéru - kus od kusu mohou prasknout, kvůli většímu opotřebení díky větší kompresi motoru. Lepší studený motor startovat nohou a za tepla už klidně s el.startérem. Přestane-li točit startér a motorka jde nastartovat. Nejspíše praskl řetízek a namotal se na kolečko startéru.
Variátor řazení - u prvních kusů se na některých projevil problém u variátoru řazení. Špatně nasazen ve výrobě nebo vyskočil při používání a tím vyskakoval neutrál i rychlosti. O problému se ví, řeší se samozřejmě v záruční opravě a je to vcelku jednoduchá oprava kdy stačí variátor zase nasadit na správné místo nebo nyní v servisu dáváme díl nový (vyrobený v ČR s lepším zpracováním).
Vyřešeno - v nové várce se tento problém už neprojevil na žádné motorce
Modely vyrobené od 8/2020 mají řešen variátor jinak aby už nemohl vyskočit.
Problém se už u nových kusů neprojevil a fungují bez kompikací s řazením.
Modely od 8/2020 vyřešeno ve výrobě viz foto