- Štítky blogu
- rival trophy
- dalfos racing
- stomp
- pitbike závody
- pitbike motard
- pbs
- pitbike
- dalfos racing team
- stomp racing
- racing
- recenze pitbike
- závody pitbike
- motard pitbike
- pitbike racing
- racing team
- závody
- ycf
- stomp pitbike
- pitbike recenze
- servis pitbike
- zkušenosti s pitbike
- douda
- dalfos pitbike
- pbs pitbike
- ycf pitbike
- bucci
- jaký pitbike
- kvalitní pitbike
- pitbike day
- vysoké mýto
- pitbike shop
- cheb kartarena
- wpb
- půjčovna pitbike
- dirtbike
- motárd závody
- dětský pitbike
- pbs motard
- stomp motard
- motard závody
- cheb
- moto
- zavody pitbike
- zvýšení výkonu pitbike
- dětské motorky
- recenze stomp
- matt pitbike team
- nový pitbike
- písek
Potřebujete poradit?

Recenze pitbike Stomp Z3-140
Zbrusu nový model Z3 je nástupce oblíbené pitbike Stomp Z2 pro rok 2017 a prošel kompletním přepracováním včetně jiného rámu. Musíme říci, že se povedla!
Novou Z3 výrobce STOMP kompletně přepracoval a vylepšil již tak povedený model Z2. Dostal předevšímnové ostřejší plasty a grafiku, pro dravější vzhled. Kvalitné zpracovaný rám CRF70 SDG připravený pro divokou jízdu. Přední upside-down tlumiče se skvělým chodem a funkčností. Zadní tlumič je měkčí, kdo má v plánu jezdit závody a hodně skákat je lepší osadit sportovním tlumičem DNM. Pohodlné pěnové sedlo s pamětí. Dobře dávkovatelné hydraulické kotoučové brzdy HSK. Kvalitní páčky, které hned podnou do ruky, měkké MX gripy a Protaper styl slitinových řidítek s hrazdou. Výkoný motor 140ccm se závodní vačkou, dodává motoru velkou dravost a na kolech 14x12 umí opravdu zázraky. Rozhodně překvapí svým výkonem a jízdními vlastnostmi. Je možné osadit i koly 17x14. Laděný sportovním výfuk s CNC koncovkou, ostrý zvukový projev pita! Spousta vychytávek jako leštěné SDG středy kole, CNC víčko nádrže, haltr v zadním kole. Nějaké mouchy? Nenašli jsme nic zásadního! Snad jen že se dřou plasty pod sedlem o sebe při ježdění.. Je nutné pro jezdce nad 75kg přitvrdit zadní pružinu, aby to nebylo tak měkké a nechodil tlumič k dorazům. Ale nejlepší je osadit zadním tlumičem DNM od základu, vyplatí se to! Ostřejší nástup výkonu se vyřeší karburátorem repliky Mikuni a spotovní CDI, rozdíl je skutečně znát a zmizí občasný vynechání po přidání plného plynu co dělá karburátor Molkt.
Model se dělá i v závodní verzi R s plně stavitelným podvozkem, hliníkovou kyvkou, kované stupačky, kvalitnější značkové pneu, apod. Nebo ve verzi Motard.
Závěrem:
Jednoznačně top model v dané cenové relaci na trhu! Pitbike má obvyklou velikost a svou dravostí dokazuje že patří k tomu lepší co se dá sehnat. Rozhodně neomrzí časem ani zkušenější jezdce, díky dostatečnému výkonu. Pokaždé když se na Z3-140 svezem, musíme mít úsměv na tváři co ten divoch dovede.