- Štítky blogu
- rival trophy
- dalfos racing
- stomp
- pitbike závody
- pitbike motard
- pbs
- dalfos racing team
- stomp racing
- pitbike
- racing
- recenze pitbike
- pitbike racing
- motard pitbike
- závody pitbike
- racing team
- závody
- stomp pitbike
- servis pitbike
- zkušenosti s pitbike
- jaký pitbike
- kvalitní pitbike
- pbs pitbike
- dalfos pitbike
- douda
- ycf pitbike
- pitbike recenze
- ycf
- bucci
- wpb
- pitbike shop
- cheb kartarena
- vysoké mýto
- pbs motard
- motárd závody
- dětský pitbike
- vyzkoušet pitbike
- půjčovna pitbike
- motard závody
- stomp motard
- pitbike day
- sm pitbike
- dětské motorky
- dirtbike
- recenze stomp
- ycf spolehlivost
- písek
- stomp závody
- pitbike stomp
- martin douda
Potřebujete poradit?

Jaký olej do pitbike a kdy měnit?
Časté dotazy jaký olej do pitbike a jak často měnit.
Motorový olej pro pitbike jezdící v terénu dávat polosyntetický pro motorky 10W40 4T.
Do motárdových pitbike vždy dávat plnou syntetiku 10W40 4T nebo 10W50 4T. My jezdíme 10W50. U nás máme v nabídce kvalitní oleje za příznivé ceny.
Určitě nedávat nějaké minerální oleje nebo olej pro auta, které nejsou určeny pro tyto motory s mokrou spojkou.
Výměna oleje
Intervaly výměny je po 10mth u terénních a u motárdových měníme po 5mth. Pro někoho se to zdá krátký interval, ale u velkých MX motorek se mění také během 5mth.
Olej postupně ztrácí své vlastnosti, hlavně teplem a zvláště zde, kde je malé množství oleje. Měnit olej je prostě základ, pro životnost každého motoru a nestojí svět. U motorů, kde je i olejový filtr. Měnit filtr s každou výměnou!
Kdo šetří na oleji, později se projeví na opravách a spíše to často pozná až další majitel po koupi zanedbaného stroje. Jak to často vidíme u motorek koupených bazarově a potom skončí u nás v dílně na opravu.