- Štítky blogu
- rival trophy
- dalfos racing
- stomp
- pitbike závody
- pitbike motard
- pbs
- dalfos racing team
- stomp racing
- pitbike
- pitbike racing
- racing
- motard pitbike
- recenze pitbike
- závody pitbike
- racing team
- závody
- ycf
- stomp pitbike
- jaký pitbike
- kvalitní pitbike
- ycf pitbike
- pitbike recenze
- servis pitbike
- dalfos pitbike
- douda
- bucci
- pitbike day
- zkušenosti s pitbike
- pbs pitbike
- vysoké mýto
- pitbike shop
- dirtbike
- cheb kartarena
- wpb
- půjčovna pitbike
- michal douda
- nový pitbike
- zkušební jízda pitbike
- recenze stomp
- sm pitbike
- dětské motorky
- pitbike testování
- vyzkoušet pitbike
- matt pitbike team
- zvýšení výkonu pitbike
- stomp motard
- pbs motard
- dětský pitbike
- motárd závody
Potřebujete poradit?

Pitbike na motárdech je jízda!
Ještě před páry lety, nebylo i pitbike motárdech skoro vůbec slyšet a kdo chtěl jezdit na asfaltu nezbylo mu než si něco postavit. Postupem času se ale zájem o tyto stroje začal zvyšovat a poslední 1-2 roky to je skutečný boom! Není divu, poznali jsme ježdění na motárdu na vlastní kůži a jde opravdu o super zábavu s nízkými náklady.
Nyní je na trhu vcelku velký výběr a lze si i jiné pitbiky individuálně upravit. Rozdílné je to především v kvalitě s komponenty na pitu, to s samozřejmě nejvíce odvíjí od ceny. I u nás v nabídce najdete vcelku široké spektrum pitbiků už postavených na motárdech a nebo vybraný model lze upravit individuálně na přání zákazníka. Pitbiky s cenou +-50 000kč nelze nikdy říci, který je nejlepší. Ono jsou všechny ve směs velmi podobné i jízdními vlastnostmi a liší se pár komponenty s rámem. Ale samozřejmě najdete i špičkové pitbiky na mnohem lepším podvozku ale také za více než dvojnásobné ceny. Je na každém, jak vážně to s ježděním myslí.
My jsme začali jezdit v sezóně 2020, okruhy nás lákaly vždy ale nikdy jsme si nedokázali představit tam jet s pitbikem. Ale nyní už je situace jiná a po pár ježděních nás to neskutečně chytlo. Toho pita tam člověk využije na plno, případný pád motorku moc nepoškodí a náhradní díly nestojí tolik co na velké motorky. Nehledě na to, že pitbike Vás posune v ježdění o velký kus kupředu, protože ten malý stroj dává hned vědět když děláte něco špatně a tím máte okamžitou odezvu. Spoustu lidí si dá své tzv. první kolínko v zatáčce na pitu. No u nás tomu bylo také tak :D
Je to adrenalin, kdy držíte pita až na plný plyn po rovince. Následně zatáčka, náklon a brousíte sliderem po asfaltu a zas přidáváte plný plyn. Postupně jak se víc a víc sžíváte s pitem, se i rychlost zvyšuje a časy na kolo jdou dolů. Ti nejrychlejší jezdí opravdu neuvěřitelné časy, třeba na okruhu ve Vysokém Mýtě pod 54 sekund a to je už hodně rychlý!
Závodění na pitbike motárdech
Závodění nebo možností jezdit na okruzíích bude v následujících letech dost, protože s rostoucím zájmem se kategorie pitbike dostává i do dalších agentur. My i letos 2021 pojedeme v Rival Trophy a možná i nějaký další sranda závod. Velká výhoda, že s pitem si jste všichni rovní mezi ostatními. Protože většinou je to více o jezdci než o výkonu stroje. Hlavně v RT je limit výkonu na zadním kole, zde proto není prostor pro úpravy a nebude tam mít problém jezdit kdokoliv i když nemá dostatečný balík peněz na úpravy. Tím to zůstane velmi konkurenceschopné!
Pitbike úpravy
Úpravy na pitech jde dělat spoustu a to jak výkonově, lepší brzdy, tlumiče i estetické doplňky. Nejčastější první úprava je dát sintrované brzdové destičky, které zlepší brzdný účinek. Ale jak budete zrychlovat, přesto to nebude stačit. Stačí to leda v terénu ale ne na asfaltu, proto budete hledat lepší alternativu. Tu najdete třeba od značky Formula, které nyní jezdíme i my. Velmi výrazně se zlepší brzdný účinek a lepší dávkovatelnost. Zvláště po namontování nejste zvyklý že to bude o tolik lépe brzdit než původní brzda. Dále velký posun je v tlumičích, ale my to bereme více hobby a zůstáváme u základních stavitelných tlumičů Marzocchi a DNM.
Nabídku pitů na motárdech máme zde. Užitečné doplňky na motárdy v dílech .
Chcete-li se poradit s výběrem, klidně můžete napsat nebo se stavit u nás. Dle možností lze pro vážné zájemce se i svést na jednom z našich pitů na závody.
Jezdec se 193cm se nemá problém složit na YCF SP3 190 Motard na videu níže:
"Vyber pita u nás a zažij ten adrenalin na okruhu"