- Štítky blogu
- rival trophy
- dalfos racing
- stomp
- pitbike závody
- pitbike motard
- pbs
- dalfos racing team
- stomp racing
- pitbike
- racing
- recenze pitbike
- pitbike racing
- motard pitbike
- závody pitbike
- racing team
- závody
- stomp pitbike
- servis pitbike
- zkušenosti s pitbike
- jaký pitbike
- kvalitní pitbike
- pbs pitbike
- dalfos pitbike
- douda
- ycf pitbike
- pitbike recenze
- ycf
- bucci
- wpb
- pitbike shop
- cheb kartarena
- vysoké mýto
- pbs motard
- motárd závody
- dětský pitbike
- vyzkoušet pitbike
- půjčovna pitbike
- motard závody
- stomp motard
- pitbike day
- sm pitbike
- dětské motorky
- dirtbike
- recenze stomp
- ycf spolehlivost
- písek
- stomp závody
- pitbike stomp
- martin douda
Potřebujete poradit?

Recenze YCF Factory SP2 F150
YCF a jejich pitbiky Factory patří k nejlepšími pitbikům, jsou prostě připraveny vyrazit drtit trať. My jsme nějaký čas jezdili na tomto modelu a okouzlil nás svou hbitostí a funkčností.
Model 2020 má líbivé barvy a opravdu agresivně vypadající design. Už na první pohled zaujme snad každého. Srdcem pita je motor YX150 a díky převodu do síly jde pěkně za plynem už od nízkých otáček. Na závody jsou kola 14x12, které jsou zesílené aby dost vydržely než klasické ráfky. Pevný rám se nekroutí a motorka je osazena stavitelným podvozkem. Příjemné svezení, slušně kopíruje terén a v rukou nerovnosti tolik necítíte. Hned po přidání plynu jde pěkně za plynem a ze sportovního výfuku se line moc pěkný zvukový projev. Převod je více do síly, proto dost překvapí jak to na stopadesátku upaluje. Jak je u YCF zvykem, má spoustu komponentů zpracovaných lépe než konkurenční značky. Na pitu je i airbox, kde nesaje tolik prachu a lépe chrání proti vodě. Ale máme vyzkoušené když se dá přímý filtr, jde motorka ještě lépe za plynem. Už třeba páčky jsou příjemné na prsty, spojka jde zlehka a brzdová páčka je výklopná. Na tomto modelu skutečně masivní páka zadní brzdy, co dost snese. Jak u závodních motorek bývá, i zde není žádný stojánek. K motorce je přídavný stojánek ale nic na pevno k motorce. Ježděno hlavně na trati a nebo lesní cesty úplně bez problémů. Snad jen občas dotáhnout nějaký šroubek, jinak jen základní servis.
SP2 prostě bude bavit a má závodní ambice. Jakmile si na ní zvyknete, pochopíte že ten pit funguje lépe když se tahá za plyn. V tu chvíli pochopíte k čemu ten pit byl stvořen a nás tento model chytnul za srdíčko. Převod je dost do síly ale na trati je dokonalý, výjezdy ze zatáčky bokem jsou návykové, skoky zvládá parádně a tlumiče pěkně pobírají.
Závěrem
Skutečně dobře zpracovaný pitbike pro náročnější. Je jedno že s ním chcete jezdit jen tak pro radost nebo závodit. Určitě na trati si s ním užijete a dobře zajezdíte. Za nás určitě doporučujeme kdo si chce připlatit za kvalitnější pitbike.