- Štítky blogu
- rival trophy
- dalfos racing
- stomp
- pitbike závody
- pitbike motard
- pbs
- dalfos racing team
- stomp racing
- pitbike
- racing
- pitbike racing
- motard pitbike
- závody pitbike
- recenze pitbike
- racing team
- ycf
- závody
- stomp pitbike
- pbs pitbike
- jaký pitbike
- kvalitní pitbike
- ycf pitbike
- servis pitbike
- dalfos pitbike
- pitbike recenze
- zkušenosti s pitbike
- bucci
- douda
- půjčovna pitbike
- vysoké mýto
- pitbike day
- cheb kartarena
- pitbike shop
- wpb
- pitbike na zakázku
- pbs motard
- motárd závody
- moto
- dětský pitbike
- cheb
- zavody pitbike
- stomp motard
- písek
- vyber pitbike
- zvýšení výkonu pitbike
- dětské motorky
- recenze stomp
- vyzkoušet pitbike
- ycf spolehlivost
Potřebujete poradit?

11.11.2021
STOMP vize, vznik a historie
Co je značka Stomp, vznik a vize
Vyhledejte Stomp v online slovníku a najdete následující definici: „Stomp“ britské vyšlechtěné, syrové, hlasité, mini terénní motocykly s divokým výkonem, nejlepší ve své třídě, komplexní síť prodejců, maximální podpora A1, díly a tuning. Tak jsme se bavili o online slovníku, ale každý, kdo zná naše pitbike Stomp a společnost, vám řekne, že zbytek je pravda!

Mnoho dalších společností, jako jsou funbikes (Fun Bikes), Ten Ten (10ten), CWbikes se v průběhu let pokusilo napodobit model Stomp s různým stupněm úspěchu. Často obviňováni z prodeje nestandardních čínských kol vyrobených tak, aby vypadaly jako Stomps, bez veledůležité sítě prodejců a náhradních dílů tvoří „také provozované“ značky na britském trhu.
Stomp se narodil v roce 2005 a je duchovním dítětem automobilového konstruktéra Marca Brothertona. Marc dříve pracoval pro velké automobilové společnosti jako inženýr a projektový manažer se specializací na pokročilé technologie motorů. S využitím svého titulu v oboru automobilového designu a svých solidních zkušeností v oboru se pustil do práce na změně kariéry, která by inspirovala motocyklové závodníky z celého světa. Začínalo se ve staré kůlně na farmě v Hampshire, první motocykly Stomp dal dohromady, upravil a vyladil Marc a závodil na závodní dráze Angmering.
Tým rychle postupoval v získávání místních mistrovských titulů a odrážel návštěvy konkurenčních pitbikových společností, jako jsou Monster Moto, Xsport a Thumpstar. Mezi dalšími mladými nadějemi se Stomp ujal Callana Wooda ve věku pouhých 16 let, který se později stal britským šampionem pro Stomp (nakonec opustil společnost a vytvořil CW Bikes). Jak společnost postupovala, Stomp vyhrál několik britských titulů během 6 let ve všech třídách závodil a dokonce poslal tým do Vegas závodit na mistrovství světa pitbiků. Všechno, co se tým naučil, se vrátilo do designu motocyklů, až se Stomp nakonec stal největší společností pitbike na světě (cca 2009).
Tým rychle postupoval v získávání místních mistrovských titulů a odrážel návštěvy konkurenčních pitbikových společností, jako jsou Monster Moto, Xsport a Thumpstar. Mezi dalšími mladými nadějemi se Stomp ujal Callana Wooda ve věku pouhých 16 let, který se později stal britským šampionem pro Stomp (nakonec opustil společnost a vytvořil CW Bikes). Jak společnost postupovala, Stomp vyhrál několik britských titulů během 6 let ve všech třídách závodil a dokonce poslal tým do Vegas závodit na mistrovství světa pitbiků. Všechno, co se tým naučil, se vrátilo do designu motocyklů, až se Stomp nakonec stal největší společností pitbike na světě (cca 2009).
V roce 2007 Stomp vytvořil alianci s továrnou Kayo Moto, která je silná dodnes. Kayo nevyrábí motorky pro žádnou jinou pitbike společnost ve Spojeném království, a proto to nadále dává Stompu obrovskou výhodu oproti jakékoli jiné značce Pit Bike. Kayo je zdaleka největší továrna na Pit Bike na světě, která se také nyní specializuje na čtyřkolky (prodávané společností Stomp ve Velké Británii) a motokrosové MX motocykly v plné velikosti. Kayo má také rozsáhlý vlastní závodní tým, který dominuje závodům pitbike a MX na Dálném východě. Jedním z důvodů, proč je Kayo tak úspěšný, je to, že majitel továrny Dai je bývalý výrobní inženýr Hondy. Takže v podstatě máte toto vyvrcholení pokročilé technologie motoru, závodního původu a kvality sestavení inspirované Hondou, které tvoří značku Stomp.
V roce 2012 Stomp koupil předního konkurenta DemonX a v roce 2015 koupil a vzkřísil Thumpstar (jedna z původních hlavních značek pitbiků nucená k likvidaci) – nezaměňovat s australskou kopírovací značkou. Stomp také vlastní a distribuuje WPB (Welsh Pit Bikes). Závěrem lze říci, že když si koupíte Stomp, kupujete si součást v živé historii. Sen jednoho muže být nejlepší, inspirovat generaci, což nakonec vedlo k vytvoření nejúspěšnějšího odkazu na pitbike v historii motocyklů. Největší na světě, nejvíce vítězství v závodech, nejvíce úsměvů a nakonec nejzábavnější za vaše peníze, než za kterýkoliv jiný pitbike který lze koupit. Tak na co čekáš? Pořiď si Stomp a jeď.

Étos Stomp byl vždy stejný:
Udělejte to rychle
Udělejte to o kvalitě
Udělejte to cenově dostupné
Udělejte z toho zábavu
Udělejte to rychle
Udělejte to o kvalitě
Udělejte to cenově dostupné
Udělejte z toho zábavu

Jednou z klíčových předností, díky níž je Stomp silou značkou, se kterou je třeba v průběhu let počítat, jsou motory Honda/Kawasaki KLX pocházející od společností Lifan, YX a Zhongshen.
Všechny motory Stomp jsou upravovány a laděny v montážní továrně Kayo s využitím vlastních znalostí, dílů a technologií Stomp. Ostatní se snaží tuto značku kopírovat a napodobit.
Všechny motory Stomp jsou upravovány a laděny v montážní továrně Kayo s využitím vlastních znalostí, dílů a technologií Stomp. Ostatní se snaží tuto značku kopírovat a napodobit.
Je čas vybrat Stompa a vyrazit si užívat zábavu