- Štítky blogu
- rival trophy
- dalfos racing
- stomp
- pitbike závody
- pitbike motard
- pbs
- dalfos racing team
- stomp racing
- pitbike
- racing
- pitbike racing
- motard pitbike
- závody pitbike
- recenze pitbike
- racing team
- ycf
- závody
- stomp pitbike
- pbs pitbike
- jaký pitbike
- kvalitní pitbike
- ycf pitbike
- servis pitbike
- dalfos pitbike
- pitbike recenze
- zkušenosti s pitbike
- bucci
- douda
- půjčovna pitbike
- vysoké mýto
- pitbike day
- cheb kartarena
- pitbike shop
- wpb
- pitbike na zakázku
- pbs motard
- motárd závody
- moto
- dětský pitbike
- cheb
- zavody pitbike
- stomp motard
- písek
- vyber pitbike
- zvýšení výkonu pitbike
- dětské motorky
- recenze stomp
- vyzkoušet pitbike
- ycf spolehlivost
Potřebujete poradit?

Jaký vybrat pitbike?
Když už se rozhodnete pořdit si pitbike pro sebe nebo pro děti, k té otázce jaký vybrat dojde každý. Ono na trhu je spoustu modelů a vybrat si v té spoustě strojů dá občas zabrat dlouhé večery čtení a porovnávání. Otázky od zákazníků jaký vybrat nám chodí denně. Trochu přiblížíme v tomto článku.
My s pitbiky máme zkušenosti od roku 2010 a sami na nich jezdíme, takže jsme už ledacos pochytili z pozice hobby ježdění. Nejezdíme žádné závody ale jen ježdění pro zábavu. Narovinu můžeme předem doporučit nešetřit a neříkat si tohle mi stačí, ale rovnou se podívat na pitbiky od značky Stomp (WPB, DemonX), YCF. Protože za danou cenu dostanete to nejlepší v dané ceně a určitě budete spokojení jako my. Také jsme měli ty přímo čínské pitbiky, které postupně z naší nabídky odebíráme. Protože jako na to svezení to stačí, ale potom zjistíte co vše by mohlo být lepší od posezu, zpracování, pevnosti rámu, funkce tlumičů, brzd, lepší komponenty až dojdete k tomu že se šetřilo na nesprávném místě.
Prostě není pitbike jako pitbike. Když si pořídíte levnější stroj a budete po něm chtít větší nároky, dojdete tak jako tak k úpravám ale potom stejně zjistíte že to nestačí a chce to něco lepšího. Po několika letech ježdění na pitbikách AGB, SKY, apod. kdy jsme prvně zkusíli Stomp a WPB tak už po krátké 30minutové jízdě došlo na ten jiný pocit z jíždy - motorka tolik nevibruje, páčky jsou příjemnější na prsty, pohodlnější a přirozenější posez, lepší funkce tlumičů s rámem který se nekroutí a jiný výkon. Rychle se Vám taková změna zalíbí a už se Vám na tu levnou čínu nebude chtít. Protože na ní si tu jízdu tolik neužijete a stále Vás bude něco omezovat.
Jezdili jsme třeba s AGB 37 Orion 125 na loukách, cestách ale i na trati, během chvíle tekly tlumiče, praskaly šrouby, hodně se povolovaly a ložiska hned kaput. Takže postupně vše ladíte aby to bylo lepší za pevnější šrouby. Řešíte jinou husotu oleje aby předek lépe tlumil, zadní tlumič aby lépe tlumil. Ale ono to stále netlumí a jen péruje. A to jsme na něm ani neskákali! Jezdíme na Stompech, nyní nejvíce na WPB Race 140, kde jsme udělali pár úprav výkonu ale podvozek je původní a na trati ani jinde v terénu nám nedělá nic problém. U těch čínských pitbike bylo spoleh jen na to, že opravdu motor vydržel hodně s běžnou údržbou a nebyl problém ho nastartovat. Horší je prostě to všechno kolem... Ale co by jsme chtěli za tu cenu kdy kupujete celou motorku a ve srovnání s velkou MX motorkou cena čínského pitbike není ani na ceně jen tlumiče na velkou crossku. S tím už to vůbec nelze srovnánvat. Ale kdo poznal jízdu na Stompu, určitě ho svezení překvapilo co ten menší stroj dokáže a to v celém spektru modelů.
Výrobce Stomp a YCF nabízí širokou škálu modelů od dětských Minipit, Juicebox, 50A přes juniorské DemonX DXR2, SuperStomp, Lite, Start až po stroje pro dospělé a starší děti. Nabízí se pod značkami Stomp, WPB, DemonX a odlišnosti u nich tolik nejsou. U těch velkých se nejčastěji rozhoduje mez malými a velkými koly. S malými je zábava, větší obratnost, atd. s velkými zase lépe zvládnete nerovnosti v terénu. Závody se jezdí na kolech 14x12, se kterými se primárně pity vyrábí od počátků. Dost se řeší jaký obsah zvolit u dospělých. 125 jezdí pěkně, ale po čas omrzí. 140 jezdí ostřeji a neztrácí tolik dech, ani tolik neomrzí. Od 150ccm už pit neztrácí vůbec sílu ani v kopci a vyveze všude. Motor Detroit 170 už je dost ostrý a určitě není pro začátečníky, je to závodní motor s velkými ventily. Ta 170 jezdí neskutečně, ale je těžší na nastartování kvůli velké kompresi (i s dekompresorem) a musí si na to každý najít grif. Za nás díky spolehlivosti, zábavnosti a dostatečnému výkonu pro dospělé můžeme doporučit obsahy 140, 155 a 160. Záleží na co si kdo troufá.
S koupí pitbike je tak nutné myslet na dostupnost náhradních dílů a ta je pro značku Stomp dostatečně silná. Seženete v podstatě vše a 99% dílů jsou dostupné v ČR. Nám chodí díly každý týden několikrát dle potřeby a objednávek. Proto se nemusíte bát, že by jste po čase měli problém sehnat nějaký díl na pitbike od výrobce Stomp.
S konkrétním modelem přímo poradit nelze, vše je o prioritách a požadavcích na stroj. Je možné se stavit u nás na prodejně a proberem to spolu na místě, vše vysvětlíme a pomůžeme s výběrem. Prodáme kolem 100ks pitbike ročně po celé ČR! Ale s čím poradit můžeme už nyní je zvolit značku Stomp, WPB nebo DemonX, YCF, PBS aby jste byli spokojení! Je jedno který model těchto značek, protože určitě každý nakonec splní očekávání spolehlivého stroje. Vše ostatní z levných jsou jen ústupky, které později poznáte na jízdě, zpracování apod. :) A my chceme prodávat především kvalitní produkty spokojeným zákazníkům!!!