- Štítky blogu
- rival trophy
- dalfos racing
- stomp
- pitbike závody
- pitbike motard
- pbs
- dalfos racing team
- stomp racing
- pitbike
- racing
- pitbike racing
- motard pitbike
- závody pitbike
- recenze pitbike
- racing team
- ycf
- závody
- stomp pitbike
- pbs pitbike
- jaký pitbike
- kvalitní pitbike
- ycf pitbike
- servis pitbike
- dalfos pitbike
- pitbike recenze
- zkušenosti s pitbike
- bucci
- douda
- půjčovna pitbike
- vysoké mýto
- pitbike day
- cheb kartarena
- pitbike shop
- wpb
- pitbike na zakázku
- pbs motard
- motárd závody
- moto
- dětský pitbike
- cheb
- zavody pitbike
- stomp motard
- písek
- vyber pitbike
- zvýšení výkonu pitbike
- dětské motorky
- recenze stomp
- vyzkoušet pitbike
- ycf spolehlivost
Potřebujete poradit?

Koupit pita za pár tisíc z bazaru?
Velmi často nám zákazníci vozí pitbiky koupené na bazaru za pár tisíc aby jsme je dali dohromady. Ale je to finančně nevýhodné a každému to nakonec rozmluvíme. Protože jsou ve stavu, že my sami po by jsme je nevzali ani darem po zkušenostech. Před koupí si také ověřte možnost sehnat díly pro daný stroj. Proto víme o strojích, kde je špatná dostupnost dílů.
Nejčastější případy pitbike 3-5000kč. Motor bere olej, tlumiče ko, nejde brzda a něco chybí. Takový stroj patří leda rovnou do šrotu. Protože oprava vyjde skoro na cenu nového. Jen si spočítejte že tlumiče zadní od cca 1700kč, přední pokud půjdou zrepasovat z dílů 1500kč ale ne všechny jdou, když jsou to neznačkové pitbiky je to často na celé jiné tlumiče od 2000kč. Brzda v lepším případě stačí pumpa od 550kč a nebo celý komplet od 1290kč. Motor je často v takovém stavu že to je na GO ale ta vyjde skoro na cenu nového s prací, protože je často lepší dát rovnou nový motor. U starého nikdy nemáte záruku že neodejde něco dalšího. Takže motory cca od 6000kč. Často ulámané páčky, špatné lanka apod. Ještě Vám to přijde jako výhodný nákup?
Další časté nákupy jsou pitbiky kolem 10 000kč a to je kus od kusu. Hlavní si zkontrolujte celkový stav aby vše fungovalo, motor šel normálně za plynem i řazení. Funkční brzdy jsou také základ. Především zkontrolujte i stav rámu, zda nejsou ohnutá řidítka apod. Spotřební díly jako pneu, destičky, apod se asi tolik řešit nemusí ale hned vidíte jaké další výdaje budou. Bude-li nějaký větší problém a nedomluvíte se na slevě na daný díl, raději nebrat aby jste potom neměli další větší výdaje do stroje. Protože za cenu okolo 10 000 se prodávají čínské pitbiky, které stojí nové od 15-20000kč. Které už od nové nejsou nic extra a spoustu domácích kutilů umí vymyslet neuvěřitelné řešení když se objeví problém.
Doporučení proto pokud chcete už bazarový pitbike, tak jít do ověřenějších značek pitbiků jako Stomp, YCF, WPB, DemonX apod. Na které máte větší jistotu, že seženete náhradní díly a jsou vyšší kvality. Samozřejmě je nejlepší mít novou, sami si jí zajedete a udržujete. Jako u každého stroje máte nejdůležitější faktor pro spolehlivost správnou a pravidelnou údržbu. Můžete koupit 5let starý pitbike v zachovalém stavu ale také roční v hrozném stavu s dalšími investicemi.
Servisujeme pitbiky, především značkové Stomp, WPB, YCF, DemonX, PBS...
Upozorňujeme že nedáváme dohromady vraky pitbike koupené za pár tisíc, protože se to prostě nevyplatí zákazníkům ani nám.