Logo
(Po-Pá, 9-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Pitbike recenze
  4. Recenze YCF Bigy ZE MX 190
22.07.2020
Pitbike recenze

Recenze YCF Bigy ZE MX 190

YCF má svou řadu BIGY, která patří mezi největší pitbiky na trhu a jsou ve větším rámu než modely ostatních značek. Modely BIGY samozřejmě dělají ve více variantách motorů a výbavy, v tomto článku půjdeme po druhém nejvyšším modelu Bigy 190 ZE MX 2020.

bigy 190 ycfVýrobce YCF patří mezi špičku mezi pitbiky a není tomu jinak právě u top modelů BIGY. Vyzkoušeli jsme model s motorem Zongshen 190 s 5-ti rychlostní převodovkou, kterými osazují své pitbiky také WPB od Stompu nebo PBS apod. Nevíme přesně čím to je, ale YCFko působí že je dravější než třeba WPB. Nejspíše to je originálním karburátorem Keihin, zpřevodováním a díky sportovnímu výfuku, který dodává motorce dravý ostrý zvuk jako u velké MX motorky. Co nás dost překvapilo je podvozek, BIGY slušně kopíruje terén i větší nerovnosti. Velký rám, blížící se i větší motorkám a díky tomu si v sedle připadáte že sedíte na větší motorce. Přední vidlice i zadní tlumiče jsou nastavitelné. CNC klemy jsou s možností nastavení řidítek blíže nebo dále od jezdce. Model je osazen Factory díly, jako je masivní páka zadní brzdy, CNC kola, kryt zadního kotouče, laděný výfuk apod. Brzdy fungují opravdu dobře na pitbike, přední páčka je výklopná a nastavitelná. Spojka jde zlehka a stačí jedním prstem. Povedená grafika YCF je už standardem pro tuto prestižní značku. Samozřejmostí je rychlopal a měkké YCF rukojeti. Výhodou jsou madla za sedačkou, pro lepší manipulaci třeba při nakládání motorky nebo otáčení. Motor má elektrický startér a nakopávačku. Osazen je karburátorem Keihin, který zaručuje lepší jízdní vlastnosti a ostřejší reakci na přidání plynu. I s koly 17x14 a s váhou jen 89kg má dobrou ovladatelnost v těžší terénu aby pobraly nerovnosti. Kdo má nad 70kg, musí si dotáhnout zadní pružinu. Protože z výroby jsou motorky nastavené na sedmdesátikilového jezdce. Když to neuděáte, může tlumič jít do dorazů při skoku a vytéct. Motorka startuje hned i nožním startérem, za studena vždy nutný sytič a nechat dostatečně ohřát než se vyjede. Model má sice vyšší cenu než modely s tímto motorem u jiných značek, ale musíme uznat že je oprávněná! Fakt super svezení na vyšší úrovni.

Závěrem:

Dravec, který se musí neustále krotit patří spíše zkušenějším jezdcům a dospělým. Na začátek dětem určitě ne. Velikostí je i pro větší postavy a uspokojí potřeby kdo očekávají velkou zábavu ve větším rámu pita. 

 

 

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

EET - Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

dalfos racing banner

DALFOS RACING

Pitbike je naše hobby, nakupujte u profíků! Jsme jedni z největších prodejců pitbike s vlastním zázemím prodejny a dílny. Od roku 2010 pity jezdíme a prodáváme. Zajistíme náhradní díly a servis. Motorky máme pouze z oficiální distribuce ČR, žádný šedý dovoz bez záruky. Máme vlastní závodní team od 2020 na motárdový závody pitbike. Postavili jsme si vlastní mx trať pro testování pitbike.



Kde nás najdete

Naše sídlo je kousek od Kolína

Libenice 44, 280 02 Kolín


otviracka

Ve státní svátky zavřeno.
Možno platit kartou na prodejně.
Po předchozí domluvě, dle možností otevřeme i mimo otvírací dobu.
Kontakty
dalfosmoto@seznam.cz
(Po-Pá, 9-16 hod.)
Veškerý obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem č. 121/2000 Sb a jeho kopírování bude trestně stíháno.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz