- Štítky blogu
- rival trophy
- dalfos racing
- stomp
- pitbike závody
- pitbike motard
- pbs
- pitbike
- dalfos racing team
- stomp racing
- racing
- recenze pitbike
- závody pitbike
- motard pitbike
- pitbike racing
- racing team
- závody
- ycf
- stomp pitbike
- pitbike recenze
- servis pitbike
- zkušenosti s pitbike
- douda
- dalfos pitbike
- pbs pitbike
- ycf pitbike
- bucci
- jaký pitbike
- kvalitní pitbike
- pitbike day
- vysoké mýto
- pitbike shop
- cheb kartarena
- wpb
- půjčovna pitbike
- dirtbike
- motárd závody
- dětský pitbike
- pbs motard
- stomp motard
- motard závody
- cheb
- moto
- zavody pitbike
- zvýšení výkonu pitbike
- dětské motorky
- recenze stomp
- matt pitbike team
- nový pitbike
- písek
Potřebujete poradit?

Recenze YCF Bigy ZE MX 190
YCF má svou řadu BIGY, která patří mezi největší pitbiky na trhu a jsou ve větším rámu než modely ostatních značek. Modely BIGY samozřejmě dělají ve více variantách motorů a výbavy, v tomto článku půjdeme po druhém nejvyšším modelu Bigy 190 ZE MX 2020.
Výrobce YCF patří mezi špičku mezi pitbiky a není tomu jinak právě u top modelů BIGY. Vyzkoušeli jsme model s motorem Zongshen 190 s 5-ti rychlostní převodovkou, kterými osazují své pitbiky také WPB od Stompu nebo PBS apod. Nevíme přesně čím to je, ale YCFko působí že je dravější než třeba WPB. Nejspíše to je originálním karburátorem Keihin, zpřevodováním a díky sportovnímu výfuku, který dodává motorce dravý ostrý zvuk jako u velké MX motorky. Co nás dost překvapilo je podvozek, BIGY slušně kopíruje terén i větší nerovnosti. Velký rám, blížící se i větší motorkám a díky tomu si v sedle připadáte že sedíte na větší motorce. Přední vidlice i zadní tlumiče jsou nastavitelné. CNC klemy jsou s možností nastavení řidítek blíže nebo dále od jezdce. Model je osazen Factory díly, jako je masivní páka zadní brzdy, CNC kola, kryt zadního kotouče, laděný výfuk apod. Brzdy fungují opravdu dobře na pitbike, přední páčka je výklopná a nastavitelná. Spojka jde zlehka a stačí jedním prstem. Povedená grafika YCF je už standardem pro tuto prestižní značku. Samozřejmostí je rychlopal a měkké YCF rukojeti. Výhodou jsou madla za sedačkou, pro lepší manipulaci třeba při nakládání motorky nebo otáčení. Motor má elektrický startér a nakopávačku. Osazen je karburátorem Keihin, který zaručuje lepší jízdní vlastnosti a ostřejší reakci na přidání plynu. I s koly 17x14 a s váhou jen 89kg má dobrou ovladatelnost v těžší terénu aby pobraly nerovnosti. Kdo má nad 70kg, musí si dotáhnout zadní pružinu. Protože z výroby jsou motorky nastavené na sedmdesátikilového jezdce. Když to neuděáte, může tlumič jít do dorazů při skoku a vytéct. Motorka startuje hned i nožním startérem, za studena vždy nutný sytič a nechat dostatečně ohřát než se vyjede. Model má sice vyšší cenu než modely s tímto motorem u jiných značek, ale musíme uznat že je oprávněná! Fakt super svezení na vyšší úrovni.
Závěrem:
Dravec, který se musí neustále krotit patří spíše zkušenějším jezdcům a dospělým. Na začátek dětem určitě ne. Velikostí je i pro větší postavy a uspokojí potřeby kdo očekávají velkou zábavu ve větším rámu pita.