- Štítky blogu
- rival trophy
- dalfos racing
- stomp
- pitbike závody
- pitbike motard
- pbs
- dalfos racing team
- stomp racing
- pitbike
- racing
- pitbike racing
- motard pitbike
- závody pitbike
- recenze pitbike
- racing team
- ycf
- závody
- stomp pitbike
- pbs pitbike
- jaký pitbike
- kvalitní pitbike
- ycf pitbike
- servis pitbike
- dalfos pitbike
- pitbike recenze
- zkušenosti s pitbike
- bucci
- douda
- půjčovna pitbike
- vysoké mýto
- pitbike day
- cheb kartarena
- pitbike shop
- wpb
- pitbike na zakázku
- pbs motard
- motárd závody
- moto
- dětský pitbike
- cheb
- zavody pitbike
- stomp motard
- písek
- vyber pitbike
- zvýšení výkonu pitbike
- dětské motorky
- recenze stomp
- vyzkoušet pitbike
- ycf spolehlivost
Potřebujete poradit?

Recenze pitbike Stomp Z3-160
Stomp vyslyšel přání zákazníků a konečně připravil model na velkých kolech i ve své řadě Stompů Z3. Přestože ta úprava šla na každém modelu dle individuální dohody se zákazníkem je o starost méně.
Vítáme, že model s koly 17x14 osadili výkonějším motorem ZS155 a dali větší chladič s pancéřovými olejovými hadicemi pro větší odolnost a výdrž. Grafický polep je ve stylu Detroit plastů jako na Z3-140, jen má barvu do fialové. Chromolybdénový rám CRF70 a tlumiče zůstaly stejné jako na modelu Z3-140. Narostla výška sedla na 85 cm od země. Samozřejmostí u Stompu jsou HSK hydraulické kotoučové brzdy se slušným brzdným účinkem na pitbike. Středy kol jsou CNC pro vyšší pevnost. Stroj je připraven pro jezdce, kteří už něco najezdili a splní určitě očekávání z jízdy. Dostatečný výkon motoru, který nevadne v kopci a ani ve výjezdech. Když budete jezdit po rovině, moc rozdílný výkon není znát oproti motoru YX140 s ostrou vačkou. Ale více se projeví na trati a náročnějším terénu. Kdo chce využívat pita víc naplno, doporučujeme dát stavitelný zadní tlumič DNM. Ten klasický nemusí větší zatížení vydržet. Doporučujeme to ke všem modelů Stomp Z3! Hlavně je to s DNM tlumičem úplně jiné svezení... S tímto modelem se opravdu vyřádíte a můžete se spolehnout na ověřené kvality řady Z3.
Závěrem:
Komu by nestačila stočtyřicítka motor s ostrou vačkou, doporučujeme jít do tohoto modelu s dostatečným výkonem 17 koní a větším kroutícím momentem od nižších otáček než je tomu na YX140, kde se musí více točit. Jinak mezi těmi modely není žádný rozdíl v geometrii a jízdních vlastnostech, jen motor. Větší kola sice trochu ztratí na agilnosti a divokosti pita, ale zase má lepší průjezdnost na nerovnějším povrchu. To ocení hlavně jezdci vyšší postavy.